Формування ключових компетентностей учнів через удосконалення сучасного уроку - 18 Листопада 2016 - ХОТИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
Рік англійської мови
Вхід на сайт
Головна » 2016 » Ноябрь » 18 » Формування ключових компетентностей учнів через удосконалення сучасного уроку
16:03
Формування ключових компетентностей учнів через удосконалення сучасного уроку

Сучасний світ — це світ творчих, креативних особистостей, і вершин у ньому досягають лише ті, хто мислить неординарно, творчо, хто намагається нестандартно розв’язувати будь-які завдання.
 З упровадженням компетентнісного підходу до змісту та організації художньо-естетичного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах підвищується увага до питань творчого розвитку дітей, де головним завданням є розвиток їхніх ключових компетентностей, творчих здібностей засобами мистецтва.
З метою підвищення професійної компетентності  вчителів художньо-естетичного циклу на базі Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 відбулося районне методичне об’єднання  на тему «Формування ключових компетентностей учнів  через удосконалення  сучасного уроку».
Слід відмітити, що робота методичного об’єднання була плідною  й насиченою. Семінар розпочався виставкою «Іван Миколайчук – душа нашого народу», яку презентувала учениця 11 класу Курганецька Ірина під керівництвом учителя  української мови та літератури Рак Г.М. 
 У листопаді буковинці будуть святкувати 60 – річчя від дня народження  Назарія Яремчука. Тому школярі долучилися до  відзначення цієї дати й під керівництвом учителя зарубіжної літератури Кочурко Т.А. оформили фотовиставку у фойє школи «Я любив вас усіх, та найбільше любив Україну…», екскурсоводом якої була учениця 11 класу Сметаніна Анастасія, а вокальна група під керівництвом  Сельської М.В. заспівала відому пісню «Родина». 
Творчий та креативний педагог-організатор Дудка Н. П.спільно з учнями презентували історію становлення школи.
Практичну частину роботи методичного об’єднання  розпочала доповіддю «Застосування компетентнісного підходу на уроках художньо – естетичного циклу – це шлях удосконалення сучасного уроку» Коваль А. С., методист РМК управління освіти Хотинської райдержадміністрації. Вона зазначила, що уроки музичного мистецтва, художньої культури мають  
бути творчими і, як будь-яка творчість, підпорядковуватися певним закономірностям, науковим положенням і відображати специфіку предмета. Дитина повинна не просто прослухати музику, але почути її, внутрішньо збагатитися, навчитися використовувати свої знання у подальшому житті. Сучасний урок художньої культури є основою педагогічної системи формування в старшокласників свідомого художньо-естетичного ставлення до мистецтва. Ці уроки  мають  розвивати в учнів почуття успіху від власних досягнень у культурно-мистецькій царині, упевненість у спроможності самостійно розв’язувати художні завдання.
Наступним  робочим  кроком було відвідування  бінарного уроку музичного мистецтва (вчитель – Сельська М. В.) та української літератури (вчитель – Андрухівська О. С.) в 5 класі «Пісня – душа народу». 
Педагоги продемонстрували вміння поєднувати набуті знання учнями з української літератури при вивченні народної пісні на уроках музичного мистецтва. Діти удосконалювали навички виразного читання, вміння орієнтуватися у структурі тексту; розвивали музичний слух, уяву, пам'ять та мовлення.
В 11 класі вчитель Горбова О.А. провела урок з художньої культури «Російський живопис 19 – початку 20 століття», на якому учні ознайомилися з відомими художниками, застосувавши метод проектів, який сприяв розвитку самоосвітніх пізнавальних навичок старшокласників, умінню самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, порівнювати, аналізувати, критично мислити. 
Удосконалювати професійну майстерність, творчість, спритність, кмітливість, нестандартність мислення; закріпити вміння застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності, саме таку мету було поставлено при проведенні ділової гри «Вдосконалення професійної майстерності педагога як необхідна складова розвитку творчості учнів». Майстерно провели заняття практичний психолог Заплітна О.М. та педагог – організатор Дудка Н.П.
Доречнним доповненням був перегляд учасниками семінару фотовиставки робіт учениці Сіньковської Діани «Осінні барви Хотинщини», яку вміло оформила керівник гуртка  «Юний дизайнер» Нестор О.Б.
Підвели підсумки роботи директор школи Сіногач Н,Л. та методист РМК  Коваль А.С. Алла Степанівна зазначила, що методична робота району свідчить про те, що у своїй роботі вчителі використовують різноманітні форми і методи роботи, які сприяють формуванню розвитку творчих здібностей учнів та розширюють світоглядні орієнтації і ключові компетентності.

Переглядів: 35 | Додав: hotin-school | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Яндекс.Метрика