Рік англійської мови
Вхід на сайт
Головна » 2015 » Июнь » 22 » Мовний табір
12:07
Мовний табір

На виконання наказу управління освіти, молоді та спорту Хотинської районної державної адміністрації від 17.05.2015 р. №111 «Про організацію роботи літніх мовних таборів у загальноосвітніх навчальних закладах району» та з метою популяризації вивчення іноземних мов з 02 по 15 червня 2015 року у Хотинській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 діяв літній мовний табір «Lifestylers». Тематичний напрям табору – «Здоровий спосіб життя». Керівник табору, вчитель іноземної мови Стороженко Г. В., забезпечила оптимальні умови для набуття досвіду вільного спілкування іноземною мовою, розширення і поглиблення знань, реалізації творчого потенціалу вихованців табору. Виховний процес у мовному таборі здійснювався з урахуванням індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів та здібностей учнів, а також з урахуванням їх віку, психологічних особливостей та використання різноманітних організаційних та інших форм роботи.

У ході роботи над проектом «Здоровий спосіб життя» вчителі іноземної мови Самборська Л. Є. та Стороженко Г. В. організували та провели з учнями відповідні заходи: міні-тренінги «Життя – це шанс, злови його» та «Здорова їжа», бесіду «Як тримати себе у хорошій формі», дискусію на тему: «Заняття спортом як частина здорового способу життя», флеш-моб «Ні – шкідливим звичкам», екскурсію «Охорона довкілля як частина здорового способу життя». Були організовані рухливі, практичні заняття зі превентивної тематики. Учителі ознайомлювали учнів із культурою Франції, Англії. Під час опрацювання краєзнавчого матеріалу спрямовували пізнавальну діяльність на розвиток особистості учнів через формування умінь міжкультурного спілкування, а саме: забезпечували проведення паралелі між культурами українського та французького народів, знаходження спільних рис і розбіжностей, формування толерантного ставлення до соціокультурних відмінностей.

На заняттях педагоги впроваджували особистісно орієнтоване спілкування, створювали різними засобами позитивну емоційну атмосферу духовного взаємозбагачення.

З метою реалізації учнівського проекту педагоги використовували інтерактивні технології, які дозволили:

- моделювати реалії соціокультурної ситуації;

- спільно вирішувати проблеми щодо формування навичок здорового способу життя ;

- застосовувати соціокультурні рольові ігри;

- створити атмосферу співробітництва при підготовці і презентації проектів.

Саме через таку діяльність діти істотно розширили свій кругозір і дізналися багато нового, навчилися працювати в команді.

Учні зробили висновок, що мовний табір - це надзвичайно активний, веселий та корисний відпочинок, який поєднаний з навчанням.

Переглядів: 101 | Додав: hotin-school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Яндекс.Метрика