Звіт про роботу літнього мовного табору «Lifestylers» - 14 Червня 2016 - ХОТИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
Рік англійської мови
Вхід на сайт
Головна » 2016 » Июнь » 14 » Звіт про роботу літнього мовного табору «Lifestylers»
12:54
Звіт про роботу літнього мовного табору «Lifestylers»

 

 

На виконання наказів управління освіти Хотинської районної державної адміністрації від 20.05.2016  р. № 131 «Про організацію роботи літніх мовних таборів у 2016 році», Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 від 27.04.2016 р. № 64 «Про затвердження заходів щодо організації змістовного дозвілля, відпочинку та оздоровлення школярів Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 влітку 2016  року» та з метою популяризації вивчення англійської  мов  з 30.05 по 10.06. 2016 року у Хотинській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 діяв літній мовний табір «Lifestylers». Тематичний напрям табору – «Здоровий спосіб життя». Керівник табору, вчитель іноземної мови Стороженко Г. В., забезпечила оптимальні умови для набуття досвіду вільного спілкування іноземною мовою, розширення і поглиблення знань, реалізації творчого потенціалу вихованців табору. Табір відвідувало 20 учнів 8, 10 класів. Виховний процес у мовному таборі здійснювався з урахуванням індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів та здібностей учнів, а також з урахуванням їх віку, психологічних особливостей та використання різноманітних організаційних та інших форм роботи.

У ході роботи над проектом «Здоровий спосіб життя» вчителі іноземної мови Самборська Л. Є., Стороженко Г. В., Яворська А. О.. Боднарюк Н. С. організували та провели з учнями заходи: «Мовний пінг-понг», інсценізація казки «Little Red Riding Hood», профілактичне заняття «Краса і здоров’я», свято для матерів «I love you, mother», розв’язування кросвордів, майстер-клас по приготуванню здорової їжі.

У рамках мовного табору була проведена англомовна краєзнавча екскурсія на Хотинську височину. Усі відвідані населені пункти і природні об’єкти були позначені на створеній карто-схемі англійською мовою. Під час подорожі учні захоплювалися красою дубово-букового пралісу, відвідали 550-річний храм у с. Рухотин.

З великим нетерпінням учні чекали проведення майстер-класу по приготуванню здорової їжі. Метою заходу було активізувати мовленнєву діяльність, удосконалити монологічне та діалогічне мовлення, використовуючи різноманітні рецепти страв української та французької кухонь, показати свої вміння та навички володіння французькою мовою. Під час заходу було створено міні-проект про доцільність регулярного використання тих чи інших продуктів у їжу.

Під час роботи над проектом «Healthy Living» учителями Стороженко Г. В. та Самборською Л. Є. був проведений організаційний етап, який включав обговорення теми, виявлення знань учнів з даної теми, обговорення видів завдань та послідовності роботи. Другим етапом було формування лінгвістичної компетенції, а саме: відбору опорного матеріалу, забезпечення активної усної та письмової практики, використання лексичних та граматичних структур; робота над подальшим  розвитком мовленнєвих навичок. Опанування вміннями та навичками комунікативної діяльності під час ґрунтовної роботи включало визначення разом з учнями мовленнєвих зразків та структур, необхідних для спілкування англійською під час роботи у групах та їх відпрацювання.

Діяльнісний етап роботи над проектом  складався із самоосвітньої роботи учнів у формі «мозкового штурму» щодо ідей про майбутній проект, розподілу обов’язків складання переліку необхідних матеріалів, створення попереднього етапу проекту. На проміжному етапі учні звітували щодо остаточного бачення фінального продукту, продемонстрували опрацьовані джерела інформації, отримали консультації та рекомендації вчителя Стороженко Г. В.

З метою розширення знань учнів початкових класів про роль матері у житті людини, формування  культури почуттів, виховання в них поваги та любові до матері, розвитку естетичних смаків та артистичних здібностей Яворською А. О., учителем початкових класів,  проведено виховний захід «I love you, mother». Свято проходило у вигляді трансляції телепередачі на каналі School №1 TV, ведучі якої були представлені залу за допомогою відеоряду. Школярі декламували вірші-привітання для матерів та бабусь, співали пісні, ознайомилися з історією виникнення Свята матері та його святкування у Великій Британії, активно брали участь у конкурсній програмі. За допомогою інтерактивних вправ «Ромашка» та «Чарівна корзинка» вони проявили свої знання з тем «Свята», «Їжа», «Етикет». Родзинкою заходу стала міні-вистава у виконанні учнів 2 класу. Діти продемонстрували себе у ролі тварин та квітів, які вибирали подарунок для матері. Варто відмітити, що усі учні 1-4 класів були залучені до проведення даного свята.

Учитель Боднарюк Н. С. підготувала спільно з учнями 10 класу інсценізацію казки «Little Red Riding Hood» для учнів початкової школи, метою якої був розвиток творчих здібностей школярів, їх уваги, пам’яті та виховання інтересу до вивчення англійської мови.

Підсумком роботи літнього мовного табору стала презентація проекту «Здоровий спосіб життя». Учні продемонстрували постер «Здорова і нездорова їжа», розповіли про правила здорового способу життя, виступили з презентаціями проектів «Шкідлива їжа», «Здорова їжа», «Здорова їжа у Франції», «Основні принципи харчування», «Спорт та ігри». Під час заходу була проведена інтерактивна гра з глядачами. Підсумком заходу стала робота над міні-проектами про правила здорового способу життя.

Учителі ознайомили учнів із культурою Франції, Англії. Під час опрацювання краєзнавчого матеріалу спрямували пізнавальну діяльність на розвиток особистості учнів через формування умінь міжкультурного спілкування. Була створена презентація «Гастрономічні смаки Франції».

На заняттях педагоги впроваджували особистісно орієнтоване спілкування, створювали різними засобами позитивну емоційну атмосферу духовного взаємозбагачення.

З метою реалізації учнівського проекту педагоги використовували інтерактивні технології, які дозволили:

- розширити свій словниковий запас;

- спільно вирішувати проблеми щодо формування навичок здорового способу життя ;

- розвивати пошукову діяльність учнів;

- навчитись творчо мислити та інтелектуально вдосконалюватися;

- створити атмосферу співробітництва при підготовці і презентації проектів.

Саме через таку діяльність діти істотно розширили свій кругозір навчилися працювати в команді, перевірили і поглибили свою загальну ерудицію.

Учні зробили висновок, що мовний табір - це надзвичайно активний, веселий та корисний відпочинок, який поєднаний з навчанням.

    

  

 

Переглядів: 190 | Додав: hotin-school | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Яндекс.Метрика